Hírlevél rendszer

Webáruház

ROMLEX Mailman - A webes hírlevélküldő rendszer

Webes hírlevélkezelő szolgáltatásunk, a ROMLEX MAILMAN lényege, hogy ügyfelünk
számára olyan megoldást kínáljunk, amellyel könnyedén kezelheti e-mail (direkt) marketing
kampányait és akár saját maga új kampányokat tudjon létrehozni. A teljes automatizálás, és többszintű feltételrendszer segítségével minimális idő alatt szolgálhat ki akár több ezer ügyfelet.

 

Automatizálás

A ROMLEX MAILMAN egyik legnagyobb előnye, hogy előre beállított periodikák vagy feltételek alapján a rendszer teljesen automatikusan végzi a levelek kiküldését. Ezáltal a honlapon található feliratkozó űrlap beépítésén, és a folyamat megtervezésén túl semmilyen plusz feladatot nem igényel.

Esettanulmány

Egy nyelviskola olyan e-mail kampányt indít, amelyben a nyelvi alapok megtanítását teljesen díjmentesen végzi egy 8 sorozatos e-mail kampány keretében. Az oldalra látogató regisztrál a weboldalon és onnantól kezdve minden második nap kap egy e-mailt az újabb leckével.

A látogató a tartalmat értékesnek ítéli, ezért minden alkalommal elolvassa a hírlevelet, és több, mint 2 hétig találkozik a nyelviskola burkolt reklámjával.

Potenciális szolgáltatás igénybevevőként a kilencedik e-mailben kap egy olyan kedvezményt, amiben folytathatja a tanulmányokat a weboldalon feltüntetettnél alacsonyabb áron. Ezzel a módszerrel több, mint háromszorosára lehet növelni a látogató és vásárlók arányát!

100/1 vásárló helyett 100/3 !

Amennyiben egy vásárlás (szolgáltatás igénybevétel) 20 000 forint haszonnal jár cégének, akkor több mint 40 000 forinttal több bevételt ért el, közel ugyanannyi munkával.

 

Feltételekhez kötött e-mail küldés

A rendszer képes arra, hogy feltételekhez rendeljük az e-mail kiküldést.

Lássunk egy peldát:  Egy országos üzlethálózattal rendelkező cég, a feliratkozó űrlapján bekéri a látogató városát. Így képessé válik arra, hogy akár csak a debreceniek számára küldjön e-mailt, mert ott van helyhez kötött akciója.

A feltétel lehet akár egy régebbi weboldal aktivitás. Küldhetünk olyan látogatók számára e-mailt, akik például egy adott terméket vásároltak meg vagy éppen nem vásárolták meg.

Eredményességkövetés, riport funkciók

A szoftver képes arra, hogy nyomon kövesse a kiküldött e-maileket és azokról többszintű visszajelzéseket adjon. Az eredmények kiértékelése során, pontos képet kapunk arról, hogy milyen hatékonysággal futott a kampányunk. A rendszerbe sok saját magunk által fejlesztett modulunkat telepíthetjük, melyek valós ügyfél igények alapján készültek.

Egységes megjelenítés

  • Minden levélhez külön elrendezés és kinézet rendelhető hozzá, ami sablonként bármilyen újabb levélhez felhasználható. 
  • A szöveges részeket egy egyszerű szövegszerkesztő felületen lehet létrehozni. Nyers szövegként kerül elmentésre így az akár többféle sablonhoz is hozzárendelhetővé válik. (Akár offline felhasználási lehetőség is adott.)
  • A szoftverrel biztos lehet abban, hogy levelei minden böngészőben és levelezőrendszerben a kívánt módon jelenek meg.
  • A beépített képkezelő és konvertáló funkciónak köszönhetően a levél képi elemek a tartalomhoz illő méretben jelenek meg és az e-mail sajátosságainak megfelelően konvertálódnak át automatikusan.

Rugalmas, azonnal integrálható rendszer

  • A rendszer teljesen független, egyéni adminisztrációs felületen lehet elérni. Az igényeknek megfelelően akár saját szerveren is telepíthető. A weboldallal az egyetlen kapcsolódási pont a hírlevél feliratkozó rész, amely összekötése egyszerű folyamat.
  • Meglévő e-mail címlisták feltöltése többféle formátumban is lehetséges.

E-mail marketing, és spam tanácsadás

  • Amennyiben igényli, tanácsadóink a marketing stratégiájának megfelelő kampány felállításában, és azok kezelésében is segítségetnyújtanak. A hírlevélnél fontos szempont, hogy ne kerüljön a levélszemétbe. Kollégáink tapasztalataikat megosztva segíthetnek, hogy Önnel ez ne fordulhasson elő.
ROMLEX MAILMAN
Weboldal készítés
 
 
Érdekes cikkek

Weboldal készítés – Milyen szempontok alapján épül fel egy igazán hatékony weboldal?

Ha az Ön célja több annál, mint egy weboldal amely bemutatja vállalkozását, termékeit vagy szolgáltatásait, hanem arra törekszik, hogy versenytársai közül kiemelkedjen webes megjelenése, ezáltal megszólíthassa potenciális érdeklődőit, tisztában kell lenni, hogyan épül fel egy igazán hatékony weboldal.

Felmerül a kérdés, mik azok a szempontok amiket figyelembe kell venni a weboldal készítés során, milyen valójában egy igazán jó weboldal:

A hatékony weboldal szempontjaiért olvassa el a teljes cikket.

Drága vagy olcsó weboldal készítése: mi a különbség? (1rész)

Mennyiben függ a konverzió szintje a professzionális weblap készítés minőségétől? Mit nyerhetünk egy olcsó, s mit egy drága weboldallal?

Hogyan befolyásolja a weboldalom, hogy 1.000 vagy 10.000 eurót költök-e rá, s mit kapok ebből vissza? Milyen hatásai vannak az Ön piaci szegmensében annak, hogy mennyit fektet a honlapjába?

 

A tartalom szerepe a weboldal készítésben

A megfelelő releváns tartalom megírásának kettős szerepe van.

A weboldal célja elsősorban az érdeklődők megszólítása, figyelmük felkeltése és a bizalom építés. A jól felépített, megfogalmazott tartalom létfontosságú a látogatók megszólításához, és a Google keresőben való előrejutáshoz egyaránt.

Weboldal készítés - Ön elégedett jelenlegi weboldalával?

Jól tudjuk, hogy már szinte közhelyes kérdés és talán naponta többen is megkeresik Önt honlap készítés miatt de... és itt jön a legfontosabb DE...

Attól, hogy Ön nem tulajdonít jelentőséget annak, hogy nem működik hatékonyan weboldala, még az tényleg nem működik. Mit kell figyelmbe vennünk ha egy igazán hatékony weboldal fejlesztés a célunk?

Íme a válaszok, ahogyan mi gondoljuk:

W3C Szabvány PHP Programozás MySQL Adatbázis Javascript programozás jQuery TinyMCE Flash programozás
 
 
 

www.romlex.hu
All rights reserved by ROMLEX. Nileda Investments Kft. 2024 A weblapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t! Linkek | Webmail | Site Map | ÁSZF

0.0092158317565918 ms (19)